You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Parima hinna garantii

BR Turbo jaoks ei ole midagi olulisemat kui klientide rahulolu. See on ka põhjus, miks soovime alati pakkuda parimat valikut kvaliteetseid tooteid parimate võimalike hindadega.

Kuid mõnikord tuleb ka meil ette juhuseid, kus meie hinnad ei ole turu parimad... sestab töötasime oma klientide jaoks välja PARIMA HINNA GARANTII – edasta meile kontrollitav info* samast tootest soodsama hinnaga ning meie pakume sulle selle toote oma valikust sama soodsa hinnaga!**

Kui leiad soodsama toote peale meie juures ostu sooritamist, on Sul aega kuni 48 tundi meile info edastamiseks ning kui kõik tingimused on täidetud, tagastame sulle ostetud toote ja oma toote hinnavahe.

Ja kui tõepoolest juhtub, et me ei suuda oma toodet sama hinnaga pakkuda, soovitame Sul soetada konkureeriva toote. Lõppude lõpuks on meie eesmärk pakkuda parimaid tooteid ja parimat teenindust. Ning kui tõepoolest juhtub, et me seda mingil põhjusel teha ei saa, eelistame olla kliendiga ausad, selle asemel, et iga hinna eest müük teostada.

*Meile võib edastada lingi e-poodi, paberil või digitaalse pakkumise konkurendilt või ükskõik millise muu dokumendi, eeldusel et see on kontrollitav.
**Palun pane tähele, et „sarnane toode“ ei ole sama, kui „sama toode“. Toode, mida pakkuda võrdlemiseks peab olema täpselt sama toode, samalt tootjalt, samade omaduste ja sama tootekoodiga.

Parima Hinna Garantii tingimused

Ostjatele antakse hinnasoodustus või teostatakse raha tagasimakse Parima Hinna Garantii alusel järgmistel juhtudel:
  • Kui võrreldav toode on uus, avamata pakendis, muutmata kujul ja sama firma toode. Võltsitud tooteid võrdluseks ei tohi esitada.
  • Võrreldav toode on Euroopa Liidu e-poe või maaletooja/edasimüüja valikus. Toodetele, mida tarnitakse e-poodidest või tarnijatelt väljaspoolt Euroopa Liitu, hinnagarantii ei laiene.
  • Ostja teeb Parima Hinna Garantii päringu enne turbokompressorid.ee e-poes ostu sooritamist või kuni 48 tundi peale ostu sooritamist. Sellest hilisemaid päringuid ei aktsepteerita.
  • Parima Hinna Garantii kehtib vaid võrreldava toote tegelikule hinnale ning hinna arvestusse ei tohi kuuluda muud tasud nagu saatmiskulu, maksega seonduvad kulud, järelmaksuga seonduvad kulud jne.
  • Parima Hinna Garantiist võidakse keelduda toodete puhul, mida müüakse/on soetatud riikidest, kus kehtib äärmiselt madal käibemaksumäär, näiteks 5% Eestis kehtiva 20% asemel, kui käibemaksumäär mõjutab toote lõpphinda märkimisväärselt.
  • Parima Hinna Garantiiga kaetakse hinnaerinevusi kuni 200€ või kuni 20% toote hinnast.
  • Üks klient saab hinnagarantii raames soetada kuni kaks toodet soodsama hinnaga ühes nädalas. Kui klient soovib soetada rohkem kui kaks toodet, pakub BR Turbo täiendavat soodustust kahele tootele ning ülejäänud kogus tooteid müüakse turbokompressorid.ee e-poes kehtiva hinnaga.

Parima Hinna Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:

  • Tooted, mida võrreldakse ei ole identsed – Toode, mida pakkuda võrdlemiseks peab olema täpselt sama toode, samalt tootjalt, samade omaduste ja sama tootekoodiga.
  • Soodsama hinnaga toode ei ole konkurendi juures sel hetkel saadaval (laost otsas) või sellel on väga pikk tarneaeg (alates 2 nädalat ja enam).
  • Toode, mida võrdluseks pakutakse ei ole uus – taastatud tooted ei ole hinnagarantiiga kaetud
  • Võrreldav toode on märkimisväärse allahindlusega või lõpumüügis.
  • Võrreldav toodet pakutakse vaid piiratud koguses, ühekorse pakkumisena või osana toodete kombinatsioonist (osta üks, saad teise soodsamalt).
  • Konkurendi kodulehel on vigane hind või kirjaviga.
  • Võrreldavale tootele kehtib isikupõhine soodustus, näiteks lojaalsusprogrammi allahindlus (boonusraha, kinkekaardid, e-poe raha, personaalne allahindlus maaletooja juures), mis ei kehti ka kõigile teistele klientidele.
  • Tootele kehtib kliendipõhine äriline allahindus edasimüüja juures (firmapõhine allahindlusmäär, edasimüüja allahindlus, hulgimüüja allahindlus). Sellisel juhul palun kirjuta meile e-kiri aadressile info@turbo.ee ning arutame hea meelega koostöövõimalusi.

Kuidas taotleda soodustust Parima Hinna Garantii alusel? Selleks, et taotleda soodustust, palun kirjuta meile e-kiri aadressile info@turbo.ee Kirjas peaks sisalduma alljärgnev info:

  1. Otselink meie e-poes olevale tootele.
  2. Otselink e-poodi, kus konkureeriv toode on soodsamalt müügis või muu kontrollimist võimaldav dokument
    1. Kindlusta, et tooted on identsed - Toode, mida pakkuda võrdlemiseks peab olema täpselt sama toode, samalt tootjalt, samade omaduste ja sama tootekoodiga.
    2. Kindlusta, et ling e-poodi või dokument/hinnapakkumine sisaldab toote täishinna ning ei sisalda muid tasusid nagu näiteks saatmiskulu.
    3. Kui konkureeriv toode on sel hetkel allahinnatud, peaks olema nähtavad mõlemad – toote tavahind ning soodushind kas allahindluse määr protsendina või summana. Samuti peaks olema selgelt arusaadav soodustuse allikas, näiteks kinkekaardi või lojaalsusprogrammi soodustus, ärikliendipõhine püsisoodustus jms.
  3. Lisa kirjale oma nimi ja kontaktandmed.

Meie kontrollime, kas edastatud toode kvalifitseerub Parima Hinna Garantiile ning seejärel võtame Sinuga ühe tööpäeva jooksul ühendust e-kirja või telefoni teel.

Ja kui tõepoolest juhtub, et me ei suuda oma toodet sama hinnaga pakkuda, soovitame Sul soetada konkureeriva toote. Lõppude lõpuks on meie eesmärk pakkuda parimaid tooteid ja parimat teenindust. Ning kui tõepoolest juhtub, et me seda mingil põhjusel teha ei saa, eelistame olla kliendiga ausad, selle asemel, et iga hinna eest müük teostada.

BR Turbo jätab endale õiguse muuta Parima Hinna Garantii tingimusi igal ajahetkel ilma ette teatamata. BR Turbo jätab endale õiguse keelduda Parima Hinna Garantii alusel lisasoodustuse andmisest, kui on tekkinud kahtlus pettusele. Parima Hinna Garantii raames soetatavatel toodetel on piirang – kuni kaks toodet ühe kliendi kohta nädalas. Kõik muud kodulehe kasutustingimused kehtivad. Käesolevad tingimused kehtivad alates 06.06.2019.